دوشنبه ۰۳ اردیبهشت ۰۳

آرشیو مرداد ماه 1401

وبلاگ خودمونی در مورد تحصیل در کانادا

هزینه تحصیل در آمریکا

۵ بازديد

ایالات متحده آمریکا محبوب‌ترین مقصد تحصیلی جهان در بین دانشجویان بین‌المللی است. اما از سوی دیگر، در میان گران‌ترین گزینه‌ها نیز قرار دارد. اگرچه هزینه‌ تحصیل در آمریکا می‌تواند بالا باشد، پیشنهاد ما این است که تمام نکات مربوط به هزینه‌ها و گزینه‌های مختلف تحصیلی را پیش از تصمیم‌گیری، بررسی کنید. چراکه ممکن است دوره یا برنامه‌ای را پیدا کنید که با وضعیت مالی شما متناسب باشد. در این مطلب، به شرایط و هزینه تحصیل در آمریکا می‌پردازیم.

آمار درباره هزینه تحصیل در آمریکا چه می‌گوید؟

در گزارش HSBC در سال ۲۰۱۸، با عنوان “The Value of Education”، تحصیل در آمریکا در میان انتخاب‌های برتر دانش‌آموزان و دانشجویان بین‌المللی قرار دارد. اما همچنان یکی از گران‌ترین گزینه‌ها است. بسیاری از دانشجویان به طور متوسط ​​۹۹۴۱۷ دلار آمریکا در طول دوره تحصیلی خود، هزینه می‌کنند.

در اغلب دانشگاه‌های دولتی آمریکا، مقطع کارشناسی در حدود ۲۶۲۹۰ دلار هزینه دارد (طبق گزارش student support organization College Board). از این رو، برای برخی از دانشجویان، هزینه تحصیل در آمریکا،  بسیار بالا به‌نظر می‌رسد. اما گزینه‌ها و روش‌های بسیاری برای کاهش این هزینه‌ها وجود دارد. در ادامه، به نکات مهم درباره هزینه تحصیل در آمریکا می‌پردازیم.